Nederlandstalige mensen aanwezig?

Sep 17, 2018
42
21
18
Voor zover nog geen Nederlandstalige post, dus even de spits afbijten.
Kan niet wachten om iets te horen van de POS wallet, zelf geen Miner zijnde. De prijs lijkt me ook interessant om een stakingbag bijeen te krijgen, ben wel geen lid van Tradesatoshi.
Ben benieuwd of ik enige reactie van andere Nederlandstaligen krijg, Oer4al, Riksen, NicolasM, Raypok, waar zitten jullie?

Sep 20, 2018
36
26
18
Post 2 in het Nederlands. Ik zelf doe ook niet aan komen. Maar in de wallet staken is altijd fijn. Heb airdrop 1 gemist 2 & 3 wel gehad. Prijs is nu nog laag dus je kan nu een lekkere bag aanschaffen. Hoe zouden we genesis onder de aandacht kunnen krijgen bij de nl en be community?

Sep 17, 2018
42
21
18
Vandaag ook aan het denken, voor 0.01 bTC heb je een aardige bag vandaag 9-10 sats, zijn wel 3of4 wat was het, miljard coins in omloop. Ga nog even wachten, eerst de volgende ad.

Sep 20, 2018
36
26
18
Weet jij of er na airdrop nummer 5 er nog meer komen? Zelf probeer ik zoveel mogelijk te delen op Twitter dat genesis onder de aandacht komt. Had wel verwacht dat er meer Nederlanders op het forum zaten.

Sep 17, 2018
42
21
18
Geen idee Riksen, 5 drops, voorlopig niets opgevangen over wat erna gaat gebeuren. Wellicht komt de staking wallet 1 van de weken.

Sep 17, 2018
42
21
18
Vandaag wat $Genx gekocht via Tradesatoshi, had 54 Doge, eens kijken hoe die exchange werkt, toch weer 500 $Genx, withdrawal was haast instant.

Sep 20, 2018
36
26
18
Dikke airdrop deze keer. Ga er weer voor om de airdrop te krijgen. Volgens mij is minen voor de gewone man niet te betalen. Als je de stroom gratis heb via zonnepanelen leverd minen wat op dat lees ik steeds. Weet niet of jullie er meer verstand van hebben?

Sep 17, 2018
42
21
18
Neen, ken ook niets van minen, de laatste weken wel wat aan gedacht maar, gaat ook veel tijd in kruipen om dat constant bij te houden, electriciteit opwegen tegen de opbrengst per geminde coin. Kijk uit naar de POS van $Genx.

Sep 20, 2018
36
26
18
We moeten de wallet updaten. Heb me signatuur op btc talk ook aangepast. Goede reclame voor genesis. Weinig Nederlanders die aan deze airdrops mee doen. Krijg het idee dat crypto minder leeft onder onze Nederlanders.

Sep 20, 2018
36
26
18
had de signature gedownload en zag opeens dat jr member het laagste was was vergeten dat ik gedowngrade was dus kan hem niet dragen voorlopig helaas.
Ja hopen dat iemand je 1 merit geef. Dan kan je weer een signatuur gebruiken. Maar die merit zijn moeilijk te krijgen. Moet je een goeie post in het Engelse deel van btc doen daar worden de meeste merit gegeven.

Sep 17, 2018
10
9
3
Tjoo.. hier nog een Nederlander.. hoeveel minen jullie, en wat levert het op per dag? En wat zijn jullie verwachting qua prijs , wetende dat er een miljoen-miljard $GENX zijn/komen?

oer4all

New member
Aug 27, 2018
20
14
3
53
vlijmen
toerq.nl
Tjoo.. hier nog een Nederlander.. hoeveel minen jullie, en wat levert het op per dag? En wat zijn jullie verwachting qua prijs , wetende dat er een miljoen-miljard $GENX zijn/komen?
Ik kan helaas niet minen omdat mijn pc daar niet geschikt voor is. op de genesis discord is wel een topic over mining mischien dat je daar ff rond kan vragen. over de prijs sja afwachten maar voorlopig is het gratis wat je krijgt.

Sep 20, 2018
36
26
18
Ik doe ook niet aan minen. Gewoon GENX holden in de wallet en over paar jaar kijken. Van de prijs kan je nu nog niks zeggen. Zo jong dat het project nog is.

oer4all

New member
Aug 27, 2018
20
14
3
53
vlijmen
toerq.nl
Ik doe ook niet aan minen. Gewoon GENX holden in de wallet en over paar jaar kijken. Van de prijs kan je nu nog niks zeggen. Zo jong dat het project nog is.
Ja zo denk ik er ook over, hoop wel dat die staking snel geactiveerd wordt in de wallet heb er nu toch al een paar aan staan 24/7 dus deze kan er ook wel bij.